راهنمای خرید آجیل برای 20 نفر
نوشته شده توسط : haftmaghz

 

عید نوروز یا عید های دیگر از جذابترین عید هایی هستن که می شه توش آجیل پیدا مرد و آجیل خورد و ما ایرانی ها هم که مردم شور و شوق خاص برای عید هامون داریم. نوروز هم دیگر مراسم هایی است که آجیل شور و شوق و هیجان خاصی به مهمونی میده و یکی از تنقلات های لوکس محسوب می شه که همه سلقیه ها اون رو دوست دارند.

از طرفی این تنوع بالا باعث می شود خیلی ها برای انتخاب مغز ها و خشکبار با مشکل رو به رو بشوند. چرا که حق انتخاب گستردهای دارند و از اونجاییی که آجییل بیشتر برای طیف وسیعی از مهمانان نوروزی تهیه می شود ممکن است با این معضل رو به  رو شوند که چه نوع آجیلی تهیه کنند که انتخاب همه باشه و از همه مهم تر اکثر مردم اطلاعی ندارند که چه مقدار آجیل برای هرکسی لازم است و در کل باید چه مقداراز آن برای هر مهمان تهیه کنند؟ در اینجا کمبود یک راهنمای خرید به طرز واضحی حس می شود که به سوالاتی از این دست پاسخ دهد.

این ها سوالاتی هستند که اکثر ما هنگام خرید آجیل با آن مواجه شدیم. از این رو ادامه راه حل رو در اختیار شما قرار داده ایم و در واقع این راه حل به اسم راهنمای خرید آجیل به شما ارائه می شود.

از آنجایی که متخصصان تغذیه معتقدند که 50 گرم آجیل برای هر نفر کافی است البته این رو باید در نظر گرفت که یک بسته یک کیلویی برای 20 نفر کافی می باشد و این طرح علاوه بر اینکه به سوالات عمومی پاسخ میده که چه مقدار آجیل برای هرکسی تهیه می شود. به مشتری طرح های مختلفی پیشنهاد می کند که برای خرید یک کیلویی اول از همه چه مغز هایی و دوم چه مقدار از هر کدام را تهیه کنند. این راهنمای خرید آجیل به شما این امکان را می دهد که با یک حساب سر انگشتی مهمانان نوروزی تان را سرشماری کرده و اضافه بر نیازتان آجیل تهیه نکند.

پر فروش ترین های آجیل شب عید

در بین آجیل های مخلوط همواره تعدادی از ترکیب ها خواستار بیشتری دارند. و خب باید به گونه مراقب باشید که زمانی که برای مهمانتان آجیل میگذارید به اندازه باشید تا آجیل کم نیاورید البته این هم لازم به گفتن است که با قاطی کردن آجیل ها با تخمه می تونید آجیل رو پر بار تر کنید و در کنارش هم  از نبود یک سری مغز ها به راحتی جلوگیری کنید.

 

آجیل های سفارشی چیست

یک سری آجیل ها هستند که از اسمشون هم مششخصه که ترکیبی از بهترین و عالی ترین مغز های موجود در بازار می باشد. این آجیل مخلوط در واقع دست چینی از تک تک آجیل های مرغوبی که مورد پسند همه است. البته باید توجه کرد که طعم و مزه ی آن با دیگر آجیل های مخلوطی متفاوت ندارند مثل پسته ممتاز، بادام هندی زعفرانی، مغز بادام درختی درشت، تخمه جابانی لوکس، تخم کدو گوشتی

 

آجیل ممتاز

آجیل ممتاز مخلوطی از آجیل های منتخب است درحقیقت ترکیبی از انتخاب های همیشگی مردم است گرچه سلیقه افراد می تواند متفاوت باشد اما با توجه به اینکه این نوع آجیل در بین مردم محبوب است.

آجیل ممتاز اقتصادی

با توجه به شرایط کنونی جامه و افزایش قیمت ها خصوصا دراقلام خوراکی مثل آجیل، مردم همواره به دنبال محصولات مرغوب در عین حال ارزان هستند و با قیمت مناسب هستند؛ مثل آجیل های ممتاز اقتصادی که قرار است دقیقا مشابه آجیل های ممتاز باشند

آجیل معمولی

آجیل معمولی برعکس اسمش مانند دیگر ترکیبات از کیفیت خوبی برخوردار است و قیمت ارزانش این است که اولا اقلام گرانی مثل بادام هندی و بادام درختی در آن موجود نیست

 





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: